Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Войцих Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Войцих Н. М. Антитютюнові кампанії в мас-медіа як засіб формування цінності здорового способу життя серед молоді [Електронний ресурс] / Н. М. Войцих // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_24 Проаналізовано антитютюнові кампанії у контексті формування цінностей здорового способу життя серед молоді. На сьогодні рекламні кампанії, які пропагують споживання сигарет серед молоді, мають непогані результати. Але варто також звернути увагу й на те, що саме за допомогою медійного масового впливу на молодь можна сформувати цінність здорового способу життя. Загалом у медіа існують різні джерела фінансування антитютюнових кампаній. Дуже часто, наприклад, як-от у деяких американських штатах, для проведення таких кампаній виділяються кошти з акцизного збору за сигарети. Антиреклама є дуже дієвою, адже в результаті її проведення кількість продажів тютюнових виробів зменшується, і люди дійсно позбавляються від цієї шкідливої звички. Успішність програм, спрямованих на боротьбу з тютюнопалінням, звісно, викликала негативну реакцію у виробників сигарет, тому вони всіляко сприяли скороченню фінансування й обмежували сферу поширення медійних програм такого типу.
|
|
|