Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Войцих Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Войцих Н. М. 
Антитютюнові кампанії в мас-медіа як засіб формування цінності здорового способу життя серед молоді [Електронний ресурс] / Н. М. Войцих // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_24
Проаналізовано антитютюнові кампанії у контексті формування цінностей здорового способу життя серед молоді. На сьогодні рекламні кампанії, які пропагують споживання сигарет серед молоді, мають непогані результати. Але варто також звернути увагу й на те, що саме за допомогою медійного масового впливу на молодь можна сформувати цінність здорового способу життя. Загалом у медіа існують різні джерела фінансування антитютюнових кампаній. Дуже часто, наприклад, як-от у деяких американських штатах, для проведення таких кампаній виділяються кошти з акцизного збору за сигарети. Антиреклама є дуже дієвою, адже в результаті її проведення кількість продажів тютюнових виробів зменшується, і люди дійсно позбавляються від цієї шкідливої звички. Успішність програм, спрямованих на боротьбу з тютюнопалінням, звісно, викликала негативну реакцію у виробників сигарет, тому вони всіляко сприяли скороченню фінансування й обмежували сферу поширення медійних програм такого типу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.368 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського